Известие

Collapse
No announcement yet.

ABS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    вие с гиги сте тръгнали по пътя "той москвича си е перфектен, за тия които ГО МОГАТ" !

    тва са пълни смешки, те можещите могат и без двигател ...

    Додо, както доста пъти досега, е най-разумен и прав
    технологиите се развиват, и стават по-добри - всяка по неин си начин

    а тия дето си седат с мисълта как истинската алфа е "трансаксъла" дето само "можещите" го могат. ... знаете доктде са го докарали

    аз предпочитам 166ца 2005а от последните с топла и студена вода, мрамор и гранит, па вие ми говорете как спира по-добре без АБС, а един друг дето говори че последния истински АБС е BOSCH 2S
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Kostadin
      Първоначално публикувано от gigi
      АБС е несъмнено по добре да има колата при нормално шофиране за нормални шофъори. Но ако си владееш колата и спирачките са ти ок, имам предвид да не задържа повече едната гума от другата и т.н, без АБС е по добре. Но тъй като 90% от шоферите не са от можещите вече се слага абс подпомаган и от още системи за по голяма сигурност. Аз поне така мисля.
      Абсолютно съм съгласен с гиги
      А Вие двамата кога ще усетите, че задно ляво колело започва да задържа (прави по-малко обороти от останалите), т.е. е попаднало на хлъзгав участък в завой Когато колата ви започне да поднася И Вие какво ще направите? Ще почнете да овладявате положението
      А кога една система ABS ще усети, че задно ляво колело започва да задържа За хилядна от секундата И какво ще направи системата? Ще отпусне напрежението на него колело, за да предотврати поднасянето Вие ще усетите ли това - малко вероятно, може би по-леко биене в педала

      Не мога да твърдя, че тази система, както и другите са ненужни на хора, които имат опит. Всеки прави в даден момент някаква грешка, важното е тази грешка да бъде максимално предотвратена
      sigpic

      Comment


      • #18
        Айде как ни емнахте знаех си аз
        Валъо аз не казвам че АБС-то е лоша екстра напротив даже е много добра, както казвате за да я има в по новите коли значи помага.Карал съм доста коли с АБС и доста без и мога да кажа че без АБС колата спира на сухо по бързо от такава със. При мокро време, но не разкашкано само, и при натрупал сняг в права линия без АБС се спира по бързо. Обаче ако има пясък, леко е ръснал дъждец на сняг и лед, при по висока скорост особенно ако трябва да се заобиколи нещо или си във завой АБС-а много помага да не се "увъртиш" дето се вика.Ако са ти неисправни спирачките да речем на предно дясно има по голямо спирачно усилие АБС-а също помага и на прав участък да не се завъртиш. Затуй за граждански коли е по добре да има. Та иначе и аз предпочитам 166 с всичко а не със спецялна поръчка без АБС,може да е даже 2000г
        Така сега за Додо, ами това със задното колело и хлъзгавото е много относително тъй като и АБС-а е няколко вида а и зависи от техническото състояние на спирачките ако си без АБС. Да речем че са ти ок спирачките и нямаш АБС на задно дясно колело ти се падат около 10% спирачно усилие ами туй не може да завърти колата освен ако не е тико или пък не караш поне със 100 което обаче пък означава че или този участък ще е за секунда под задното колело или този който кара със 100 когато е хлъзгаво от дясно ще е луд. А да речем от първите модели на АБС са доста зле т.е целия преден мост и целия заден се управляват, един вид ако с дясна предна си на чакъл то АБС-а отпуска и на двете предни а не само на дясната . А за човека и грешката си прав
        Мисълта ми в заключение - и със и без АБС Алфата си е Алфа не е болка за умиране туй със АБС-а, колите 90г са се движели без него а сега едва ли не се чудим как тъй.
        А за този дето харесва BOSCH 2S повече от нашия мога да му покажа ей туй
        То май стана много офтопик и не е лошо като че ли катанеца да се щракне.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от gigi
          То май стана много офтопик и не е лошо като че ли катанеца да се щракне.
          нищо нема да се щрака темата си е за АБС ни е си обсъждаме АБС-а и така......

          @dodo 155 и @valjo
          абе на вас някой да ви е казал, че абс-а не помага и че не е добре да го има......а?

          гиги много точно и ясно го каза, че на хлъзгаво абс-а помага много запазва се управляемостта и не дава на колата да се завърти за разлика от обикновенните спирачки, за което мисля всички сме съгласни и също така много точно и ясно каза, че ако е сухо и спирачките са ти обикновенни и са ти ОК спират по-добре от АБС-а, което е абсолютно вярно, а вие почвате да ми разтягате някакви локуми от рода задно ляво и предно дясно колело.
          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Kostadin
            Първоначално публикувано от gigi
            То май стана много офтопик и не е лошо като че ли катанеца да се щракне.
            нищо нема да се щрака темата си е за АБС ни е си обсъждаме АБС-а и така......

            @dodo 155 и @valjo
            абе на вас някой да ви е казал, че абс-а не помага и че не е добре да го има......а?

            гиги много точно и ясно го каза, че на хлъзгаво абс-а помага много запазва се управляемостта и не дава на колата да се завърти за разлика от обикновенните спирачки, за което мисля всички сме съгласни и също така много точно и ясно каза, че ако е сухо и спирачките са ти обикновенни и са ти ОК спират по-добре от АБС-а, което е абсолютно вярно, а вие почвате да ми разтягате някакви локуми от рода задно ляво и предно дясно колело.
            Темата няма да се заключва, защото става интересна а и е за ABS

            Много се впрегнахте с тези примери Може да ви се струват глупави, но си е точно така Ако летиш с 200 и се хлъзнеш тогава и 10 ABS-а няма да ти помогнат Тука разглеждаме полезноста от едно устройство сравнено с човешките реакции
            Другото, което ми се струва че няма 8-10г. кола която да е с изправни спирачки на 100%. Дали всеки един от Вас е сменил спирачните апарати и маркучите, когато е сменял дискове и накладки Аз поне не познавам такъв колега А колкото и да се почистват и раздвижват цилиндрите на спирачките, винаги едното колело ще остане по-тегаво от другото Дали някой от Вас си е проверявал "кантара" на задните спирачки Май почти никой Аз дори, че ги знам тези неща, не съм ги практикувал на 100%
            Затова със стара кола винаги човек трябва да има едно на ум

            п.с. 166 и аз няма да откажа
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Dodo 155
              Затова със стара кола винаги човек трябва да има едно на ум
              така де
              няма гаранция че абс-то ще е изправно

              аз обаче не схващам за какво спорите?

              абс-то е да не блокират колелата - това никой шофер не може да го направи толкова добре
              колата за сметка на това спира по-бързо ако колелата блокират (това мисля е ясно) - е няма управляемост обаче

              демек - абс-то е много хубаво нещо ама като го няма не е болка за умиране
              сега аз като съм се учил на кола дето няма серво дори на спирачките пък и не всички скорости имаха снихронизатор, еле абс - ко да ида да се гръмна?
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от търтей
                колата за сметка на това спира по-бързо ако колелата блокират (това мисля е ясно)

                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от gigi
                  А за този дето харесва BOSCH 2S повече от нашия мога да му покажа ей туй
                  То май стана много офтопик и не е лошо като че ли катанеца да се щракне.
                  Като ме биете на майсторското отворковци - тогава ще ме учите кое е по-добро а дотогава си четете книжките и си карайте 155 щото е на газ, иначе горещо ти препоръчвам всекидневно да тренираш на сняг лед и асвалт. ако искаш да ме биеш някой ден на майстрско шофиране А м/у другото 2S е слаган на всички интегралета ма те нали не са спортни коли
                  А имного глупости изписахте за АБС-а ма кво да ви светкам нали сте спецове айде със здраве

                  П.П. В тая тема подкрепям Додо на 100%
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    Гледам тука некой от вас тестове са правили кога коя кола по-бързо спира, ако искате изключвам ви абс-а и мериме спирачен път слагам 200 кинта че ще спра по-бързо от който и да е от вас с включен АБС

                    П.П. И АБС-а е спирачна система и ако знаеш как да го ползваш може да ти даде много предимства А тия ралиджиите дето са се учили на лади и до днеска немогат да се научат на новите системи хич не ги слушайте че нещо си пречело. Утре ще кажете че карбуратора по-добре от инжекцията ...
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Абе кво да ви кажа - сега на снега ако съм без АБС - може би щях да пускам тема за добър тенекеджия
                      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                      Comment


                      • #26

                        Много се изговори, та да обобщим.
                        На шофера дето владее колата перфектно АБС-то не му се включва никога, защото натиска педала до границата на блокиране на колелото. Аз да ви кажа имам бая километри и имам така претенции че владея колата и на всичкото отгоре най-много обичам да шофирам на сняг и да си се въртя за кеф. Така, че от опит знам: грешки винаги са възможни и АБС-ът при такива ситуации СПАСЯВА!
                        Те тАва е!!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          а дотогава си четете книжките и си карайте 155 щото е на газ
                          нещо против 155 ли имаш
                          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            Като ме биете на майсторското отворковци - тогава ще ме учите кое е по-добро а дотогава си четете книжките и си карайте 155 щото е на газ, иначе горещо ти препоръчвам всекидневно да тренираш на сняг лед и асвалт. ако искаш да ме биеш някой ден на майстрско шофиране А м/у другото 2S е слаган на всички интегралета ма те нали не са спортни коли
                            А имного глупости изписахте за АБС-а ма кво да ви светкам нали сте спецове айде със здраве

                            П.П. В тая тема подкрепям Додо на 100%
                            Така я да видиме значи резултата е доволно 1.1 на майсторското биеш ама не е лошо да потренираш тръгване малко
                            Сега май е време да поспираме някой ден с тебе и ще видиме как седят нещата, обаче виж как ти е кантарчето отзад че някой път клеясва.

                            2S си е много добър все пак ланчата е с такъв и спира супер, но да твърдиш че е по добър от новите разработки То по тая логика с интегралетата, трябваше 2S да слагат и на 156GTA ама не, просто тогава 2S е бил най новата разработка.
                            А между другото по добре алфа 155 на газ отколкото фиатче дизел

                            Comment


                            • #29
                              ...
                              Last edited by pooh; d.m.y г., 13:14.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от gigi
                                обаче виж как ти е кантарчето отзад че някой път клеясва.
                                ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                                ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                                Comment

                                Working...
                                X